UUTISET & AJANKOHTAISET ASIAT

KEVÄTKOKOUSKUTSU!

Tervetuloa Kankkilan Seutu-yhdistys ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen. Kokoukset ovat samalla julkisia kyläkokouksia, joissa kaikilla on läsnäolo- ja puheoikeus. Äänioikeus on vain jäsenmaksunsa 2024 sääntöjen mukaisesti suorittaneilla jäsenillä.

Aika     la 6.4.2024 klo 14

Paikka wanha koulu Kankkilantie 892

Asiat    sääntöjen määräämät asiat (toimintakertomus 2023, vuoden 2023 tilinpäätös)

KANKKILAN SEUTU-YHDISTYS ry:n JÄSENMAKSU 2024

15,00 €/hlö 16 vuotta täyttäneiltä

Yhdistyksen tilinumero: FI95 5361 0020 0305 34

Kirjoita viestikenttään jäsenten nimet, syntymävuosi (alle 16-vuotiaat vapaajäseniä, jos nimi näkyy kuitissa).

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YHDISTYKSEN TAPAHTUMIA JA TOIMINTAA 2024 ALUSTAVASTI

• Kunnanjohtajan infotilaisuus 16.1.24 klo 18 kivikoululla Kankkilantie 893
  • Kevätkokous 6.4.24 klo 14 wanhan koulun kerhohuoneella Kankkilantie 892
  • Vappu Marttilassa 30.4. Puntarmäentie 991
  • Teenon uimarannan kunnossapito 1.6.-31.8.2024
  • Kesäkuussa Avoimet kylät Marttilassa
  • Elokuussa Marttilassa keskustelua, makkaraa ja kahvia
  • Pyhä Yö-tapahtumaan osallistuminen
  • Kylän historiaa valokuvin-ilta
  • Syyskokous marraskuussa
  • Lucia yhdessä Pakilan klubi ry:n kanssa
  • Marttilan uusi vuosi 31.12. klo 14-16
  • Hallitus kokoontuu vähint. 4 kertaa
  • Tehdään yhteistyötä/osallistutaan muiden yhdistysten/yritysten/kunnan järjestämiin tapahtumiin ja toimintaan, jos yhdistyksemme resurssit riittävät

Kyläyhdistyksemme on yleishyödyllinen, voittoa tavoittelematon yhdistys. Yhdistyksen tapahtumat ja toiminta edellyttävät vapaaehtoisten/talkoolaisten osallistumista suunnitteluun ja järjestelyihin. Uudet ideat ja toimintatavat ovat tervetulleita. Somesta huolimatta monelle on tapahtumissa tärkeintä tavata muita ihmisiä – tuttuja, kylään muuttaneita ja mökkiläisiä. Hallituksessa olisi hyvä olla yksi mökkiläisiä edustava jäsen.

Lisätietoja tarvittaessa: Hannele Käenaho-Virtala p. 040 566 0559 (hallituksen pj/siht)

Viime kesänä Teenon uimarannan kaislikosta löytyi useita roskapusseja, jotka oli ilmeisesti tarkoituksella sinne päätetty tuoda. Kyläyhdistys hoiti siivouksen ja jätteiden Orimattilaan viennin. Kyseessä lienee sama(t) henkilö(t), sillä jälleen on kaislikkoon ja vielä vähän kauemmas katseilta piiloon heitetty säkkikaupalla kotitalousjätteitä. Roskapussit ja jätesäkit ovat rikkoutuneet sekä osittain veden alla. Jos joku tietää asiasta tai roskaajasta, niin voisi ilmoittaa p. 040 566 0559. Kyläyhdistyksen syyskokouksessa käsitellään Teenon kunnossapitoa, johon roskaaminenkin liittyy. Säkkien sisällöstä voi päätellä, ettei roskaaja piittaa lajittelusta. Yhdistys tekee jälleen kerran ilmoituksen ympäristösuojeluviranomaiselle.

Teenon laituri on joutunut ilkivallan kohteeksi. Teko huomattiin vasta heinäkuun alussa. Yhteen ponttooniin oli tehty reikä, jonka takia laituri alkoi kallistua. Poliisille tehty ilkivallasta tutkintapyyntö. Yhdistys joutui maksamaan 535,00 euron korjauslaskun yhdistyksen rahoista. Kyläyhdistyksen vastuulla on ollut rannan ja laiturin hoitaminen 1980-luvulta lähtien, jotta niin kyläläiset, mökkiläiset ja kauempaakin tulevat voisivat viihtyä rannallamme. Jos joku tietää ilkivaltaan liittyen asiasta jotakin, niin voisi ottaa yhteyttä p. 040 566 0559.

KANKKILAN SEUTU-YHDISTYS ry:n JÄSENMAKSU VUONNA 2024

Jäsenmaksu 15,00 €/hlö kaikilta 16 vuotta täyttäneiltä