TOIMINTA

Kankkila - monien mahdollisuuksien kylä. Vaikka Kankkila on pieni kyläyhteisö, on siellä kuitenkin monia mahdollisuuksia tekemisen suhteen. Kyläyhdistyksen syyskokouksessa päätetään seuraavan vuoden toiminnasta ja tapahtumien järjestämisestä. Yhdistyksen kevät- ja syyskokoukset ovat samalla ns. kyläkokouksia, joissa jokaisella kokoukseen osallistuvalla on mahdollisuus saada äänensä kuuluville toiveiden, uusien ideoiden ja palautteen esittämiseksi. Sivuilta löytyy Uutiset-kohdasta yhdistyksen tapahtumakalenteri, jossa on mukana jotain vanhaa perinteitä huomioiden ja jotain uutta. Tapahtumakalenteriin on otettu mukaan myös yhdistyksen ulkopuolista kylässä tapahtuvaa toimintaa sen mukaan miten tietoja on ollut saatavilla ja kannattaa aina niiden osalta tarkistaa pitävätkö ajankohdat paikkansa (esim. jalkapallopelit, yrittäjien avoimet ovet). Toiveita ja kehityskelpoisia ideoita voi esittää hallituksen jäsenille pitkin vuotta ja etenkin tapahtumien yhteydessä, jolloin heidän kanssaan pääsee helpommin juttelemaa.

Koulunmäki
Vapunviettoa Marttilassa
Älybussin vierailu Koulunmäellä
Lentopallo-ottelu Hallila-Kankkila