WANHA KOULU

Liikuntasalin tilapäisestäkin varaamisesta sovittava aina kunnan vapaa-aikatoimen kanssa päällekkäisyyksien välttämiseksi. Kankkilan Seutu-yhdistys ry järjestää lähes poikkeuksetta sääntömääräiset kevät- ja syyskokouksensa wanhan koulun liikuntasalissa. Kokoukset ovat kaikille yhdistyksen toiminnasta kiinnostuneille avoimia ns. kyläkokouksia, joissa äänioikeus on kuitenkin vain jäsenillä.

Tiloissa on myös pieni kerhohuone, jossa mm. paikalliset yhdistykset voivat järjestää kokouksiaan.  Pakilan Klubi ry:n naiset kokoontuvat talvisaikaan kerhohuoneessa kuukauden viimeisenä sunnuntaina klo 14-16 ja he ovat toivottaneet tervetulleeksi myös muilta kyliltä osallistujia. Wanhan koulun ulkoseinässä on kunnan yhdistyksen käyttöön antama lukittava ilmoitustaulu ja yhdistyksen sihteerillä on avain, joten ota yhteys sihteeriin halutessasi oman ilmoituksesi taululle laitettavaksi.

Kyläyhdistyksen kokoukseen osallistuneet mahtuivat tällä kertaa kerhohuoneeseen
Wanha koulu