UUTISET & AJANKOHTAISET ASIAT

TÄLLÄ VIIKOLLA (vko 8) TOIMINTAA JA TAPAHTUMIA:

Ke 20.2. klo 11-12 Kuntojumppaa ja venyttelyä wanhan koulun liikuntasalissa. Maksullinen (kausi- tai kertamaksu). Järj. kunnan vapaa-aikatoimi. HUOM! 65 v. täyttäneille 25 % alennus kausimaksusta

Su 24.2. klo 14-16 wanhan koulun kerhohuoneella kerhosunnuntai, jossa keskustellaan ajankohtaisista asioista ja mietitään tulevan kevään tapahtumiakin. Mukana yleensä Pakila-Kankkilan naisia, mutta avoin kaikille kiinnostuneille.

YHDISTYKSEN JÄSENMAKSU 2019 ERÄPÄIVÄ OLI PERJANTAINA 15.2.2019!!!!

Kankkilan Seutu-yhdistys ry:n jäsenmaksu on kaikilta 16 v. täyttäneiltä 15,00 €/hlö. Vapaajäseniä ovat vain alle 16-vuotiaat, mikäli heidän nimensä on mainittu maksukuitissa tai haettu erikseen jäsenyyttä. Syyskokous 2018 päätti, ettei vapaajäsenyys jatku enää yli 70-vuotiaiden kohdalla.  Eräpäivä oli 15.2.2019. Jäseneduista ja -oikeuksista enemmän Kyläyhdistys-sivun Jäsenyys-kohdassa. Jos haluat yhdistyksen jäseneksi tai vain kannattaa yhdistyksen toimintaa, niin voit jäsenmaksullasi varmistaa 2019 jäsenyytesi/tukesi.

TALVISIA KUVIA KANKKILASTA 2019 ... eilen satoi, tänään sataa ja huomenna ....