UUTISET & AJANKOHTAISET ASIAT

Kankkilan Seutu-yhdistys ry:n syyskokouksessa 17.9.20 valittiin hallituksen uudeksi puheenjohtajaksi Antero Ristolainen 18.9.2020 alkaen. 1.1.2021 hallituksessa jatkavat Jenna Yrjas, Jerry Juvakka, Sinikka Ristolainen ja Hannele Käenaho-Virtala. Hallituksen varajäseniksi valittiin Pirkko Borgenström ja Raimo Virtala.

Ohjatut liikuntaryhmät

Liikuntaryhmät alkavat 31.8.2020

2020 LIIKUNTARYHMIEN SYYSKAUSI AJANJAKSOLLA 31.8.-18.12. (pois lukien koulujen lomaviikko 43, sekä arkipyhät)

Kankkilassa kuntojumppa keskiviikkoisin klo 11.00-11.45

Vapaa-aikatoimen ohjatut ryhmät ovat maksullisia yli 18-vuotta täyttäneiltä. Maksut ovat kurssikohtaisia. Maksuun sisältyy ohjaus ja tilavuokrat ryhmässä sekä vakuutus. Ryhmät kokoontuvat pääsääntöisesti 13 kertaa, joista kaksi voidaan peruttaa ilman korvauskertoja. Muut mahdolliset lisäperuutukset korvataan kauden loppumisajankohtaa siirtäen. Laskutus tapahtuu kauden aikana. Lisätietoja saa vapaa-aikakoordinaattorilta 040 596 9856 tai liikunnanohjaajalta 044 719 0324.

Liikuntaryhmissä 3€ kertamaksu (poislukien vesijumppa, jossa kertamaksu on 5€). Maksu kerätään joka kerralta käteisellä. Vaihtoehtoisesti voit myös lunastaa 10xkortin hintaan 30e.

+ 65-vuotiaat saavat kunnan ohjatuista liikuntaryhmien maksuista -25% alennuksen (poislukien vesijumppa).

Myrskylässä järjestettävät WELLAMO-OPISTON liikuntaryhmät:
(Wellamo-opiston kurssit ovat maksullisia. Kurssien tiedot, hinnat ja ilmoittautumiset www.wellamo-opisto.fi)

Kankkilan Seutu-yhdistys ry:n puolesta kiitokset kaikille, jotka olivat mukana mahtavassa Kyläpäivän ja yhdistyksen 40-vuotisjuhlatapahtumassa 1.8.2020.

TURVAVÄLIT HUOMIOIDEN!!!