UUTISET & AJANKOHTAISET ASIAT

SYYSKOKOUS

SUNNUNTAINA 4.11.2018 KLO 14.00

WANHAN KOULUN LIIKUNTASALISSA KANKKILANTIE 892

KOKOUKSESSA KÄSITELLÄÄN SÄÄNTÖJEN MÄÄRÄÄMÄT ASIAT (hallitusjäsenten valinta, toimintasuunnitelma ja talousarvio 2019, jäsenmaksujen suuruudet vuodelle 2019) ja lisäksi yhdistyksen 40 v juhlia, pankin vaihtoa, kylän rantaa ja kenttää koskevia asioita.

Yhdistyksen uusien sääntöjen mukaan kokouksessa on puhe- ja läsnäolo-oikeus kaikilla, mutta äänioikeus on vain jäsenillä.

KAHVITARJOILU

TERVETULOA!

MARTTILAN AVOIMET OVET

Maanantaina 5.11.2018 klo 13-15 Puntarmäentie 991

Keskustellaan ajankohtaisista asioista, katsellaan vanhoja valokuvia kylän historiaa muistellen. Mukaan voi ottaa myös jonkin vanhan esineen, johon liittyy jokin tarina tai muuten vain mukavaa muisteltavaa.

Mietitään samalla avoimien ovien tarvetta ensi vuodelle keskustelun merkeissä tai muulla teemalla.

Pullakahvit vapaaehtoisella maksulla.

TERVETULOA!

TERVETULOA ISÄNPÄIVÄLOUNAALLE!

Isänpäivälounas Kankkilan entisen koulun keittolassa Kankkilant. 892 su 11.11.18 klo 12.00

Porsaanfile perunat, sienikastike punajuuret, herkkukurkut vihreäsalaatti lanttu- ja porkkanalaatikko leipää vesi/mehu                                                                                        Täytekakku kahvi/tee
HINTA: 15 €/hlö,4-11 v. 10 €/hlö alle 4 v. 0 €.
Lounaan jälkeen voi katsella Kankkilan historiaan liittyviä valokuvia.
Sitovat ennakkoilmoittautumiset viimeistään keskiviikkona 31.10.2018 p. 040 566 0559/Hannele tai hannele.kaenaho-virtala@pp.inet.fi
HUOM! Maksu ennakkoon 4.11.18 mennessä Kankkilan Seutu-yhdistys ry:lle                            Myrskylän SP: FI44 4210 0010 0043 13

PALVELULIIKENNE ORIMATTILAAN

Myrskylän kunta järjestää kokeiluna palveluliikennettä Orimattilaan loppuvuoden 2018 ajan. Palveluliikennepäivät ovat joka kolmas perjantai 28.9.2018 alkaen.

Lähtö Myrskylän Salelta klo 9:30 (asiakkaita on mahdollisuus hakea kutsusta Kirkonkylän ulkopuolelta)

Paluukyyti lähtee Orimattilasta klo 11:30

Omavastuu: 10€/edestakainen matka, 5€/yksi suunta

Ilmoittautumiset viimeistään palveluliikennepäivinä klo 8

Lisätiedot ja ilmoittautumiset: Kuljetus Högström Oy, puh. 0400 318 462

KENTÄLLÄ RAKENNETAAN PUKUKOPPIA

Elokuun jälkeen talkoolaiset jatkoivat kentällä ja tällä kertaa pukukoppia tehden, jotta ensi kesänä pelaajilla olisi asianmukaiset tilat. Kioskille pitäisi löytyä myös oma tilansa rakennuksessa.

TEENO - KYLÄN RANTA

Uimarannan nykytilanne näyttää olevan keskustelunaiheena niin kylässä kuin sen ulkopuolella, joten lienee syytä palata hallituksen tekemään katselmukseen 18.5.18, josta tehdyn muistion mukaan ensi vuonna panostetaan rannan kunnostamiseen ja uuteen laituriin avustuksia hakemalla. Ranta on edelleen kyläläisille ja mökkiläisille tärkeä virkistyspaikka, joten sellaisena sen halutaan jatkossakin olevan. Yhdistyksen syyskokouksessa marraskuussa tullaan päättämään yhdistyksen ensi vuoden toimintasuunnitelmasta, joten esim. rannasta kiinnostuneiden olisi hyvä saapua paikalle keskustelemaan. Kokous on avoin kaikille, mutta äänestyksissä vain yhdistyksen jäsenten äänet huomioidaan.

Hyviä uutisia niin kentän kuin kylänkin kannalta:

Myrskylän Säästöpankin konttori jakoi 16.8.2018 Hyviä tekoja – kampanjan tuet. Tuen saajat tänä vuonna olivat partiolippukunta Myrskylinnut ry, Myrskylän seurakunta, Ryhmäkoti Väinölä ja Kankkilan VPK.

Myrskylän seurakunta käyttää varat Pyhä Yö tapahtuman järjestelyihin ja Kankkilan VPK Kankkilan jalkapallokentän kunnostustöihin. Kentän Maapallon luona otetussa kuvassa pankin toimitusjohtaja Jari Oivo ja Kankkilan VPK:n edustajana Heikki Koskela, joka vastaanotti tonnin tuen Kankkilan VPK:lle. Heikki Koskela on Kankkilan Seutu-yhdistys ry:n hallituksen jäsen ja ollut mukana kentän talkoissa, kuten kyläyhdistyskin viimeksi 31.7.