UUTISET & AJANKOHTAISET ASIAT

JALKAPALLOA KENTÄLLÄ

Torstaina 16.8. klo 19.00 MyMy vs. Naseva. Mahdollisuus päästä seuraamaan ja kannustamaan MyMyn joukkuetta. Kioskista voi ostaa juomia ja suolaista syömistä. Penkkejä on vain Maapallon luona, joten kannattaa ottaa jokin istuinalustaksi kelpaava mukaan.

KANKKILAN PERINTEISET SYYSMARKKINAT JÄPPILÄN MANEESILLA LAUANTAINA 8.9.18 KLO 11-14

Maneesin osoite Kankkilantie 771 Myrskylä. Viidellä eurolla saa myyntipaikan ja pöytiä rajoitetusti, joten pöytä kannattaa varata ajoissa tai tuoda oma pöytä mukanaan. Yhdistyksen jäsenille myyntipaikka maksuton. Varaukset ja lisätietoja p. 040 094 9213 tai hannele.kaenaho-virtala@pp.inet.fi - varaukset viimeistään 7.9.18. Buffetti.

Vuosittainen taidetapahtuma, jossa taiteilija Aino Ulmasen Ateljee Kilpisentiellä mukana avoimilla ovilla 8-9.9.18 klo 11-17.

TEENO - KYLÄN RANTA

Uimarannan nykytilanne näyttää olevan keskustelunaiheena niin kylässä kuin sen ulkopuolella, joten lienee syytä palata hallituksen tekemään katselmukseen 18.5.18, josta tehdyn muistion mukaan ensi vuonna panostetaan rannan kunnostamiseen ja uuteen laituriin avustuksia hakemalla. Ranta on edelleen kyläläisille ja mökkiläisille tärkeä virkistyspaikka, joten sellaisena sen halutaan jatkossakin olevan. Yhdistyksen syyskokouksessa marraskuussa tullaan päättämään yhdistyksen ensi vuoden toimintasuunnitelmasta, joten esim. rannasta kiinnostuneiden olisi hyvä saapua paikalle keskustelemaan. Kokous on avoin kaikille, mutta äänestyksissä vain yhdistyksen jäsenten äänet huomioidaan.