UUTISET & AJANKOHTAISET ASIAT

KEVÄTKOKOUSKUTSU!

Tervetuloa Kankkilan Seutu-yhdistys ry:n sääntömääräiseen kevätkokoukseen. Kokoukset ovat samalla julkisia kyläkokouksia, joissa kaikilla on läsnäolo- ja puheoikeus. Äänioikeus on vain jäsenmaksunsa 2020 sääntöjen mukaisesti suorittaneilla jäsenillä.

Aika       perjantai 5.6.2020 klo 18.30

Paikka  wanhan koulun liikuntasali Kankkilantie 892

Asiat     Sääntöjen määräämät asiat (toimintakertomus 2019, vuoden 2019 tilinpäätös), koronan vaikutukset yhdistyksen toimintaan ja tapahtumiin 2020, kylän ranta, Kyläpäivä ja yhdistyksen 40-v juhlatapahtuma.

Kokoukseen osallistuvien nimet pyydetään ilmoittamaan joko puheenjohtajalle p. 0400 949 213 tai sihteerille   p. 040 566 0559 viimeistään 1.6., jotta voimme huomioida koronaan liittyviä ohjeistuksia.

Kahvitarjoilu!

Hallitus

PHJ:n jokakeväinen Roinaralli on koronan takia peruttu, joten Kankkilan urheilukentällä ei 27.5. keräystä järjestetä!!!

TURVAVÄLIT HUOMIOIDEN!!!

Kankkilassa on jaettu 17.1.20 kylän postilaatikkoihin KYLÄYHDISTYKSEN TIEDOTE 2020, joka sisältää tapahtumakalenterin, puheenjohtajan kirjeen, ohjeet jäsenmaksun maksamiseen ja tiedot yhdistyksen hallituksesta 2020. Kyläpäivään ja yhdistyksen 40-vuotisjuhlatapahtumaan liittyvä mainos jaetaan kaikkiin Myrskylän talouksiin heinäkuussa. Kevät- ja syyskokouskutsut jaetaan myös kylän postilaatikkoihin.