TUTUSTUMISKOHTEITA

TAITELIJA AINO ULMASEN ATELJEE KILPISENTIE 293.

YSTÄVYYDEN SINETTI - Maapallo urheilukentän laidassa, tekijöinä taiteilija Aino Ulmanen ja peltiseppä Raimo Virtala.
Ateljeessa Kilpisentiellä avoimet ovet "Konstrundan"-tapahtumaan liittyen 8.-9.9.18 klo 11-17

Tuoretta maalia Lahdessa –
Taidemaalariliiton 90-vuotisjuhlanäyttely

6.9.–2.12.2018

Taidemaalariliitto ry täyttää 90 vuotta vuonna 2019. 90-vuotiasta Taidemaalariliittoa juhlitaan eri puolilla Suomea laajasti maalaustaidetta esiin tuovalla ohjelmistolla.

Juhlavuoden käynnistää Lahden taidemuseossa 6.9.–2.12.2018 järjestettävä Tuoretta maalia Lahdessa – Taidemaalariliiton 90 v. juhlanäyttely. Jurytettyjen juhlanäyttelyiden sarja jatkuu Lappeenrannan taidemuseossa Tuoretta maalia Lappeenrannassa – Taidemaalariliiton 90 v. juhlanäyttelyllä 18.1.–28.4.2019. Lahden taidemuseon näyttelyssä on mukana 20 taiteilijaa ja Lappeenrannan taidemuseon näyttelyssä 24 taiteilijaa kaikki Taidemaalariliiton jäseniä.

Lahden taidemuseon näyttelyn taiteilijat ovat: Heli Huotala (Hämeenlinna), Tuulia Iso-Tryykäri (Lappeenranta), Sami Korkiakoski (Kuopio), Heli Kurunsaari (Helsinki), Markku Laakso (Turku), Simo Mantere (Helsinki), Tuija Markonsalo (Helsinki), Tiina Mielonen (Helsinki), Camilla Mihkelsoo (Helsinki), Antti Ojala (Helsinki), Eeva Peura (Helsinki), Juha Sääski (Raasepori), Eeva-Kaisa Takala (Lappila), Rose-Mari Torpo (Helsinki), Timo Tähkänen (Helsinki), Aino Ulmanen (Myrskylä), Hilkka Marjatta Uusikylä (Espoo), Senja Vellonen (Helsinki), Arto Väisänen (Kuopio) ja Ilkka Väätti (Tampere).