HALLITUS 2022

Puheenjohtaja Jenna Yrjas                                                                                                              Kankkilantie 766 07690 Kankkila                                                                                                            p. 040 729 0233                                                                                                                                              jenna.yrjas@gmail.com

Varajäsen Anita Tuomensola

Sihteeri:
Hannele Käenaho-Virtala                                                                                                                        Oksantie 24  07690 Kankkila                                                                                                                    p. 040 566 0559                                                                                                              hannele.kaenaho-virtala@pp.inet.fi

TALOUDENHOITAJA
Ulla-Maija Bergman

Hallituksen ulkop. Pakilan Klubi ry:n edustaja Krisse Taittonen-Ruopsa

Toiminnantarkastaja Mervi Kaivola varatoiminnantarkastaja Kirsi Mäenpää

YHDISTYKSEN EDUSTAJA MYRSKYLÄN VAMMAIS- JA VANHUSNEUVOSTOSSA 2021-2025
Hannele Käenaho-Virtala varajäsen Sinikka Ristolainen

MARTTILAN HUOLTOMIEHET Raimo Virtala ja Tom Heljös

TEENON VASTUUHENKILÖT Antero ja Sinikka Ristolainen, Jenna Yrjas ja Jerry Juvakka