HALLITUS 2021

Puheenjohtaja Antero Ristolainen 18.9.20-31.12.2021                                                                       Oksantie 18 07690 Kankkila                                                                                                                                p. 040 938 2955                                                                                       antero.ristolainen@gmail.com

Varapuheenjohtaja Sinikka Ristolainen (2021)

Jäsen Jerry Juvakka (2020-2021)

Jäsen Jenna Yrjas (2019-2021)

Jäsen Hannele Käenaho-Virtala (2021)

Varajäsenet: Raimo Virtala (2021) ja Pirkko Borgenström (2021)

Sihteeri:
Jenna Yrjas                                                                                                                            Kankkilantie 766 07690 Kankkila                                                                                                            p. 040 729 0233                                                                                                    jenna.yrjas@gmail.com

TALOUDENHOITAJA
Ulla-Maija Bergman (2016-2021)

Hallituksen ulkop. Pakilan Klubi ry:n edustaja Krisse Taittonen-Ruopsa 2021

Toiminnantarkastaja Mervi Kaivola varatoiminnantarkastaja Kirsi Mäenpää (2020-21)

YHDISTYKSEN EDUSTAJA MYRSKYLÄN VAMMAIS- JA VANHUSNEUVOSTOSSA 2017-2021
Hannele Käenaho-Virtala