KANKKILAN TAPAHTUMAKALENTERI 2018

Ma 31.12. klo 18-21   Vuoden päättäjäiset Marttilassa Kankkilan Seutu-yhdistys ry:n järjestämänä.

Huom! Yhdistyksellä on toimintaa ja tapahtumia ympäri vuoden, mutta kalenteria 2018 päivitetään ja vanhat poistetaan.

Kankkilan kylän vuoden 2018 tapahtumia:

Talvirieha                                                                                                                                                               Yhdistyksen kevät- ja syyskokous                                                                                                                     Marttilan avoimet ovet keväällä ja syksyllä keskustelun ja vanhojen valokuvien katselun merkeissä                                                                                                                                                  Vapputapahtuma Marttilassa                                                                                                                          Wellamon kevätnäyttely                                                                                                                                     Kunnan järjestämä kuntopiiri                                                                                                                  Rallitapahtuma                                                                                                                                               Roinaralli                                                                                                                                                        Kyläkävely  Lavamäelle                                                                                                                                                  Kunnan järjestämä Pop-up Nuokku ja maksuttomat keppijumpat                                                                      MyMyn pelejä Pyhätössä ja kenttätalkoita                                                                                                    Perinteiset latotanssit Maneesilla                                                                                                                   Kesäretki Parolan Panssarimuseoon ja Aulangon Näkötornille                                                                Syysmarkkinat                                                                                                                                               Konstrundan Aino Ulmasella                                                                                                                                         Osta tilalta-päivä Yrjaksen tilalla                                                                                                          Isänpäivälounas, jonka yhteydessä vanhoja valokuvia kylästä                                                                          Yrjaksen tilan jouluriehassa kyläyhdistyksellä oli kahvio                                                                            Perinteinen Lucia-juhla

TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2019 - toteutus/muutokset yhdistyksen käytettävissä olevien resurssien mukaan

Tammikuu - Uuden hallituksen järjestäytymiskokous

Helmikuu - Ma 4.2. Marttilan avoin keskustelutilaisuus ja talvirieha Marttilassa tai Kodalla

Maaliskuu - Ma 4.3. Marttilan avoin keskustelutilaisuus

Huhtikuu - Ma 1.4. Marttilan avoin keskustelutilaisuus, Yhdistyksen kevätkokous wanhalla koululla, Vapputapahtuma Marttilassa 30.4.

Toukokuu - Wellamon kevätnäyttely yhdessä Pakilan Klubi ry:n kanssa

Kesäkuu - Marttilan remonttitalkoot, Teenon rannan kunnostustalkoot, Kävelylenkki Lavamäelle

Heinäkuu - La 13.7. Latotanssit Maneesilla

Elokuu - Leikkimieliset kisat kylän kentällä

Syyskuu - Syysmarkkinat Maneesilla

Lokakuu - Marttilassa teemallinen avoimet ovet tapahtuma

Marraskuu - Ma 4.11. Marttilan avoin keskustelutilaisuus, Isänpäivälounas kivikoululla, Yhdistyksen syyskokous wanhalla koululla

Joulukuu - Lucia-joululaulutilaisuus wanhalla koululla yhdessä Pakilan Klubi ry:n kanssa, Vuoden päättäjäiset Marttilassa 31.12.

Yhdistys jatkaa kylän historiaan liittyvien kuvien keräämistä.

Kylän postilaatikkoihin jaetaan yhdistyksen tiedotepaketti 3 x vuodessa. Yhdistys käyttää tiedottamiseen lähinnä ilmaisjakelulehtiä (Itäväylä), maksullisten lehtien yhdistyspalstoja (Orimattilan Sanomat, Uusimaa), yhdistyksen ja kunnan kotisivuja, kunnan, Myrskylä-ryhmän ja Kankkila-Pakila-ryhmän fb-sivuja, kylän kahta ilmoitustaulua ja tapahtumasta riippuen kirkonkylässä esim. Salen ja kirjaston ilmoitustauluja.