KANKKILAN TAPAHTUMAKALENTERI 2018

Su 4.11. klo 14-16     Kankkilan Seutu-yhdistys ry:n syyskokous wanhalla koululla (Uutiset sisältää tarkempaa  tietoa)

Ma 5.11. klo 13-15     Marttilassa avoimet ovet

Su 11.11. klo 12         Isänpäivälounas entisen koulun keittolassa ja esillä kylän historiasta kertovia valokuvia (Uutiset sisältää tarkempaa tietoa)

Ti 13.11. klo 11-11.45 Kuntopiiri wanhan koulun liikuntasalissa

Ti 27.11. klo 11-11.45 Kuntopiiri wanhan koulun liikuntasalissa

Ti 11.12. klo 11-11.45 Kuntopiiri wanhan koulun liikuntasalissa

To 13.12. klo 17.30    Lucia-päivän yhteinen joululaulutilaisuus wanhalla koululla yhdessä Pakilan Klubi ry:n kanssa

Su 31.12. klo 18-21   Vuoden päättäjäiset Marttilassa

Huom! Yhdistyksellä on toimintaa ja tapahtumia ympäri vuoden, mutta kalenteria 2018 päivitetään ja vanhat poistetaan esim. talvirieha, kevätkokous, Marttilan kevään keskustelut, vapputapahtuma Marttilassa, Wellamon kevätnäyttely, kunnan järjestämät "jumpat", rallitapahtuma, Roinarallit, kyläkävely, kunnan järjestämä Pop-up Nuokku ja maksuttomat keppijumpat, MyMyn pelejä Pyhätössä ja kenttätalkoita, perinteiset latotanssit Maneesilla. Kesäretki Parolan Panssarimuseoon ja Aulangon Näkötornille. Syysmarkkinat ja Konstrundan. Osta tilalta-päivä.