KUVIA TAPAHTUMISTA

13.12.18 VUONNA 2011 ALKANUT KYLIEMME YHTEINEN LUCIA-PERINTEEMME  - OSALLISTUJAMÄÄRÄ ILAHDUTTI JÄRJESTÄJIÄ - OSALLISTUJIA TUPLASTI ENEMMÄN EDELLISVUOTEEN VERRATTUNA.

8.12.18 YRJAKSEN TILALLA OLI JOULURIEHATAPAHTUMA, JOSSA KYLÄYHDISTYKSELLÄ OLI KAHVIO. TULIKOREISSA PAISTUIVAT NIIN MAKKARA KUIN TIKKKUPULLAT. NOKIPANNUKAHVIAKIN OLI MAHDOLLISUUS MAISTELLA.  YRJAKSEN TILAPUODISSA ON VALINNANVARAA PAISTISTA VILLASUKKIIN JA MUSEOSSAKIN KANNATTAA POIKETA

11.11.18 ISÄNPÄIVÄLOUNAS ENTISEN KOULUN KEITTOLASSA JA SAMALLA MAHDOLLISUUS TUTUSTUA KYLÄÄN LIITTYVIIN VANHOIHIN VALOKUVIIN.

8.9.18 KANKKILAN PERINTEISET SYYSMARKKINAT JÄPPILÄN MANEESILLA
Kuvaa klikkaamalla saat sen suuremmaksi
4.8.18  RETKI PAROLAN PANSSARIMUSEOON JA AULANGON NÄKÖTORNIIN.

KYLÄN KENTÄN KUNNOSTUSPROJEKTI ON VIELÄ KESKEN, MUTTA YLEISÖÄ OLI TODELLA PALJON ESIM. 2.8., KUN MyMy SAI VASTAANSA ORIMATTILAN PEDOT - OTTELU PÄÄTTYI 1-1!
PERINTEISET LATOTANSSIT TANSSITTU HEINÄKUUN HELTEESSÄ LAUANTAINA 14.7.18 - MUKANA ESME & BROADWAY
KYLÄKÄVELY 14.6.18 HERÄTTI KIINNOSTUSTA JA OSALLISTUJISSA OLI MUKANA NIIN NYKYISIÄ KUIN ENTISIÄKIN KYLÄLÄISIÄ - Erityskiitos oppaana toimineelle Kaj Smolanderille ja kaikille mukana olleille, joilta saimme lisätietoa niin paikkoihin liittyvistä asioista, henkilöistä ja erilaisista tapahtumista vuosikymmenien takaa.

TALVIRIEHA 17.2.2018 KOULUNMÄELLÄ - JÄRJESTÄJINÄ KANKKILAN SEUTU-YHDISTYS RY JA PAKILAN KLUBI RY

SUOMI100 TAPAHTUMA KOULUNMÄELLÄ 6.-7.5.2017 - JÄRJESTÄJINÄ KANKKILAN SEUTU-YHDISTYS RY JA PAKILAN KLUBI RY

WELLAMON KANSALAISOPISTON KEVÄTNÄYTTELY KANKKILAN WANHALLA KOULULLA 5.5.2018  - JÄRJESTÄJINÄ KURSSILAISET, KANKKILAN SEUTU-YHDISTYS RY JA PAKILAN KLUBI RY

KUVIA ERILAISISTA TAPAHTUMISTA VUOSIEN VARRELTA (2010-LUVULTA)